Dansk

Nem retur – Live Chat døgnet rundt

Nous contacter

 → Une question concernant les délais de livraison ? Rends-toi directement dans notre Foire aux Questions !

→ Pour suivre ta commande, c'est ici : SUIVRE MA COMMANDE

→ Tu n'as pas reçu le bon produit ? Tu as remarqué un défaut ? Envoie-nous une photo du produit en question, accompagnée de ton numéro de commande à contact@la-salopette.fr

→ Ta commande est un cadeau et tu crains de ne pas la recevoir à temps ? Contacte notre équipe, via ce formulaire, qui t'enverra un bon cadeau à imprimer et à offrir en attendant l'arrivée de ta commande.

→ Pour toute autre demande, nous t'invitons à nous contacter via ce formulaire exclusivement. Un membre de notre équipe te répondra sous 72 heures (du lundi au vendredi, 10h00 - 16h00).

Contactez-nous à :

LA SALOPETTE OÜ, Liimi tn 1b-716 Kristiine linnaosa 10621 Tallinn, Estonie

Notre numéro de téléphone :

(+33)56 91 49 75

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA, og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
Hurtige spørgsmål...
Hvordan sporer jeg min ordre?

For at spore din ordre afsendt via La Poste skal du bruge det sporingsnummer, du har fået. Hvis dette nummer begynder med "6A" eller "LP", er det sådan her:

1. Gå til La Postes hjemmeside.

2. Se efter sektionen " Pakkesporing ": Find muligheden for pakkesporing på webstedets startside.

3. Indtast dit sporingsnummer : Indsæt dit sporingsnummer begyndende med "6A" eller "LP" i det angivne felt.

4. Klik på " Søg " eller " Spor "**: Når du har indtastet dit sporingsnummer, skal du klikke på den tilsvarende knap for at starte søgningen.

5. Se dine ordreoplysninger: Sporingssiden giver dig detaljer om den aktuelle status for din ordre, såsom dens placering og leveringsstatus.

Hvis du støder på problemer, mens du sporer din ordre, så tøv ikke med at kontakte La Poste kundeservice for yderligere assistance.

Hvis du ønsker at få et hurtigere svar vedrørende levering af en ordre eller valg af model eller størrelse, kan du kontakte Lyro , vores virtuelle assistent til stede nederst til højre på siden: https ://la-salopette.fr/ med angivelse af dit ordrenummer for eksempel...

Kan jeg annullere min ordre?

Ja, du har 24 timer til at annullere den fra det tidspunkt, du afgav din ordre. Ud over denne frist skal du returnere overallerne direkte til vores lokaler i Frankrig. 🇫🇷

PS: Glem ikke at inkludere dit ordrenummer, når du kommunikerer med os.

Kan jeg returnere min ordre?

Vi er selvfølgelig glade for, at enhver kunde stolt kan vise vores brand gennem årene! For enhver anmodning om annullering, returnering eller ombytning bedes du kontakte os via e-mail på følgende adresse: contact@la-salopette.fr .

Hvis du vil, kan du tage et hurtigt kig på vores returnerings- og refusionspolitikker samt vores generelle salgsbetingelser .

Hvis du gerne vil have et hurtigere svar angående forsendelse af en ordre, valg af model eller størrelse, så tøv ikke med at kontakte Lyro, vores virtuelle assistent, der er tilgængelig nederst på siden: https:// la-salopette.fr/ . Sørg for at angive dit ordrenummer for effektiv assistance.