Kontakt os
→ Et spørgsmål vedr leveringstider ? Gå direkte til vores Ofte stillede spørgsmål !
→ For at spore din ordre, klik her: SPOR MIN ORDRE
→ Har du ikke modtaget det rigtige produkt? Har du bemærket en defekt? Send os et billede af det pågældende produkt , ledsaget af dit ordrenummer til contact@la-salopette.fr
→ Din ordre er en gave, og du er bange for ikke at modtage den til tiden? Kontakt vores team via denne formular, som sender dig et gavekort, som du kan printe og give, mens du venter på, at din ordre ankommer.
→ For enhver anden anmodning opfordrer vi dig til udelukkende at kontakte os via denne formular . Et medlem af vores team vil svare dig inden for 72 timer (mandag til fredag kl. 10.00 - 16.00).
Kontakt os på:LA SALOPETTE OÜ , Liimi tn 1b-716 Kristiine linnaosa 10621 Tallinn, Estland
Vores telefonnummer:(+33) 7 56 91 49 75
For at spore din ordre afsendt via La Poste skal du bruge det sporingsnummer, du har fået. Hvis dette nummer begynder med "6A" eller "LP", er det sådan her:
1. Gå til La Postes hjemmeside.
2. Se efter sektionen " Pakkesporing ": Find muligheden for pakkesporing på webstedets startside.
3. Indtast dit sporingsnummer : Indsæt dit sporingsnummer begyndende med "6A" eller "LP" i det angivne felt.
4. Klik på " Søg " eller " Spor "**: Når du har indtastet dit sporingsnummer, skal du klikke på den tilsvarende knap for at starte søgningen.
5. Se dine ordreoplysninger: Sporingssiden giver dig detaljer om den aktuelle status for din ordre, såsom dens placering og leveringsstatus.
Hvis du støder på problemer, mens du sporer din ordre, så tøv ikke med at kontakte La Poste kundeservice for yderligere assistance.
Hvis du ønsker at få et hurtigere svar vedrørende levering af en ordre eller valg af model eller størrelse, kan du kontakte Lyro , vores virtuelle assistent til stede nederst til højre på siden: https ://la-salopette.fr/ med angivelse af dit ordrenummer for eksempel...
Ja, du har 24 timer til at annullere den fra det tidspunkt, du afgav din ordre. Ud over denne frist skal du returnere overallerne direkte til vores lokaler i Frankrig. 🇫🇷
PS: Glem ikke at inkludere dit ordrenummer, når du kommunikerer med os.
Vi er selvfølgelig glade for, at enhver kunde stolt kan vise vores brand gennem årene! For enhver anmodning om annullering, returnering eller ombytning bedes du kontakte os via e-mail på følgende adresse: contact@la-salopette.fr .
Hvis du vil, kan du tage et hurtigt kig på vores returnerings- og refusionspolitikker samt vores generelle salgsbetingelser .
Hvis du gerne vil have et hurtigere svar angående forsendelse af en ordre, valg af model eller størrelse, så tøv ikke med at kontakte Lyro, vores virtuelle assistent, der er tilgængelig nederst på siden: https:// la-salopette.fr/ . Sørg for at angive dit ordrenummer for effektiv assistance.