Forsendelsespolitik
Følgende betingelser vil blive valideret, hvis du afgiver en ordre gennem La Salopette ® Disse betingelser er udformet således, at de berørte parter er fuldt ud bekendt med reglerne for handlen, og at den foregår i et klima, der er passende for alle.
1. Generelt
Vi bestræber os på løbende at opdatere vores lager, men oplever nogle gange uoverensstemmelser, der fører til udsolgt af visse tidligere valgte produkter. Når denne form for situation opstår, tilbyder vi dig enten en senere levering eller muligheden for at foretage andre køb på baggrund af en voucher, som vi stiller til rådighed for dig.
2. Forsendelsesomkostninger
Forsendelsesomkostninger betales ved afregning af faktura ved kassen. Vi fakturerer dem under hensyntagen til flere parametre, herunder vægt, dimensioner og leveringssted.
3. Returneringer
Du kan se vores retur- og tilbagebetalingspolitik via linket nederst på siden for alt relateret til returnering hos os.
4. Leveringsbetingelser
Hvis din ordre er beregnet til et sted uden for landet, er leveringstiden generelt 4 dage, men kan i visse tilfælde gå op til tyve. Denne tid afhænger af både dine leveringskrav og udbuddet af de varer, du har valgt.
Leveringstid
Når betalingen er foretaget, reserverer vi to arbejdsdage til at behandle din ordre. I dette tidsrum har du mulighed for i 24 timer at ændre leveringssted, hvis du ønsker det.
Forsendelser sker fra vores lagersteder, hvormed vi svarer til kontortid hver arbejdsdag, undtagen nationale helligdage.
Hos La Salopette®, når du har betalt for din ordre, sender vi din pakke indenfor højst 5 hverdage. Leveringstiden kan dog nå op på fire uger i disse svære tider.
Derudover er det vigtigt ikke at forveksle forsendelse og levering. I virkeligheden er forsendelse den operation, hvor vi sender din pakke, mens levering udgør transporten af din ordre til det aftalte modtagelsessted.
Derfor kan det tage op til 5 uger at modtage din pakke. Det vil sige 2 dage til at behandle din ordre, 5 hverdage til at sende varerne og 4 uger til at udføre leveringen.
La Salopette® vil gerne påpege, at 5 uger er den maksimale tid, en reception kan tage. Ud over de 5 uger er det vigtigste for os desuden din tilfredshed.
Til dette tilbyder vi dig andre muligheder for at holde dig tilfreds. Vi kan dække omkostningerne ved at returnere din pakke, eller i stedet kan du være berettiget til en voucher til en højere værdi end din originale faktura. Sandsynligheden for at se denne type situation opstå er næsten nul, men La Salopettes team er fremsynet, og vi har valgt at informere dig om politikken for at løse disse sager.
Derfor, hvis der er gået 5 uger siden modtagelse af din ordrebekræftelse, har du to muligheder. Du kan enten sende et svar på den modtagne e-mail eller efterlade os en e-mail via e-mailadressen kontakt@la-salopette.fr .
Derudover, for at drage fordel af en hurtig behandling af din anmodning, bedes du henvise til din e-mail som følger:
- Dit ordrenummer;
- Din ordres e-mailadresse;
- Dit for- og efternavn;
- Detaljerne, selv ufuldstændige, af din ordre;
- Den dato ordren har.
Når du sender os en e-mail pr contact@la-salopette.fr , anbefaler vi "Leveringstid - Antallet, der svarer til din ordre" i emnet illustreret som følger "Leveringstid - 125698".
Efter højst fireogtyve arbejdstimer vil du modtage et svar fra vores team, der er specialiseret i sagen, det tidspunkt, hvor de skal behandle din anmodning.
4.4 Ændring af leveringsadresse
Hvis du ønsker at ændre leveringsstedet, er vi klar til at imødekomme din anmodning, så længe du manifesterer dig inden afsendelse.
4.5 Forsendelse med postboks
I øjeblikket kl La Salopette® , vil vi kun bruge posttjenesterne til forsendelser til postboksadresser, fordi vi endnu ikke har tjenester tildelt denne type levering.
4.6 Forsendelse til militære adresser
USPS er det middel, vi bruger til at udføre denne type levering. Denne service er dog ikke tilgængelig i kurertjenester hos os.
4.7 Udsolgte varer
Når en af de bestilte varer ikke længere er tilgængelig i vores lagerområder, tilbyder vi dig valget. Du vil have mulighed for at vælge enten en senere forsendelse eller at købe andre produkter, hvis beløb naturligvis vil være højere end værdien af varen ude af ordre.
4.8 Overskridelse af leveringstiden
Hvis vi overskrider den aftalte leveringstid, bedes du sende via e-mailadressen contact@la-salopette.fr , en anmodning, der vil blive behandlet.
5. Anmeldelsesopfølgning
Når pakken er afsendt, vil et sporingslink blive sendt til dig, så du kan følge alle stadier af transporten takket være transportørens opdateringer.
6. Pakker beskadiget i transit
Hvis du på modtagelsestidspunktet bemærker en skade, der er opstået under transporten, anbefaler vi, at du afviser pakken og kontakter os gennem vores kundeserviceafdeling. Hvis modtagelsen derimod er foretaget i dit fravær, bedes du kontakte via den elektroniske boks contact@la-salopette.fr , kundeserviceafdelingen for Salopette® .
7. Afgifter og skatter
7.1 Salgsafgift
Som angivet kl La Salopette® , pålægger vi moms direkte på prisen på varerne på det tidspunkt, du afgiver din ordre hos os.
7.2 Importafgifter og afgifter
Importafgifter og afgifter er specifikke for hvert destinationsland. PÅ La Salopette® , vi opfordrer dig til at kende alle de omkostninger, som leveringen af din pakke sandsynligvis vil generere, før du afgiver en ordre. Betaler du trods alt ikke, returneres pakken til os kl Overalls® Derefter trækker vi omkostningerne ved returtransporten fra ordrebeløbet og refunderer dig resten. Derudover refunderes afgangstransportomkostninger ikke.
8. Aflysninger
Hvis du ønsker at annullere din ordre, vil vi imødekomme din anmodning, så længe pakken ikke er blevet afsendt. Men enhver anmodning om annullering, der udtrykkes efter denne periode, skal følge refusionspolitikken, som vi inviterer dig til at konsultere nederst på siden.
9. Forsikring
I tilfælde af tab eller beskadigelse af din pakke, dækker vores forsikring omkostningerne op til det beløb, som transportøren har oplyst. Vi vurderer dog kun tabet på grundlag af bekræftelse fra postvæsenet og ikke på grundlag af en simpel reklamation fra kunden. Denne foranstaltning er resultatet af adskillige rapporterede tilfælde af tillidsbrud fra visse upålidelige kunder, som Overalls® allerede har behandlet. Derudover vil vi gøre vores bedste for at tilfredsstille dig bedst muligt. Vi afholder omkostningerne ved at transportere de varer, som vi returnerer til dig i henhold til din ordre. Du kan også i stedet være berettiget til en voucher med en højere værdi end din originale faktura.
9.1 Proces for pakker, der er beskadiget under transport
I tilfælde af at dit produkt bliver beskadiget under transporten, kan du få tilbagebetaling eller modtage et produkt i stedet. Alle vores betingelser er beskrevet i retur- og tilbagebetalingspolitikken, som vi inviterer dig til at konsultere nederst på siden.
9.2 Proces for pakker tabt under transport
Når vi modtager bekræftelse på tab fra postvæsenet, vil vi gøre alt for at Overalls® for i bedste fald at tilfredsstille dig. Vi afholder omkostningerne ved at transportere de varer, som vi returnerer til dig i henhold til din ordre. Du kan også i stedet være berettiget til en voucher med en højere værdi end din originale faktura.
10. Kundeservice
Du kan få alle oplysninger om vores kundeservice ved at kontakte os via e-mailadressen contact@la-salopette.fr.