Forsendelsespolitik
Følgende betingelser vil blive valideret, hvis du afgiver en ordre via La Salopette ® Disse betingelser er udarbejdet, således at de berørte parter er fuldt ud bekendt med de regler, der gælder for transaktionen, og at den finder sted i et klima, der er egnet til alle.
Vores leveringspriser for Frankrig 🇫🇷:
Standardlevering - 7-10 hverdage (€0)
Colissimo-levering - 2 til 3 hverdage (€3,90)
Levering med Mondial Relay - 2 til 3 hverdage (€1,90)
1. Generelle oplysninger
Vi bestræber os på løbende at opdatere vores lagerbeholdning, men oplever nogle gange uoverensstemmelser, der resulterer i, at visse forudvalgte produkter er udsolgt. Når denne type situation opstår, tilbyder vi dig enten en senere levering eller muligheden for at foretage andre køb baseret på en voucher, som vi stiller til rådighed for dig.
2. Forsendelsesomkostninger
Forsendelsesomkostningerne betales, når du betaler din faktura ved kassen. Vi opkræver betaling baseret på flere parametre, herunder vægt, dimensioner og leveringssted.
3. Returnering
Du kan se vores retur- og refunderingspolitik via linket nederst på siden for alt vedrørende returnering til os.
4. Leveringsbetingelser
Hvis din ordre er bestemt til et sted uden for landet, er leveringstiden i nogle tilfælde 7 til 11 hverdage . Denne tid afhænger både af dine leveringskrav og tilgængeligheden af de varer, du har valgt.
Leveringstid
Når betalingen er gennemført, forbeholder vi os to hverdage til at behandle din ordre. I denne periode har du mulighed for at ændre leveringssted, model eller størrelse, hvis du ønsker det, inden for 24 timer.
Forsendelser sker fra vores lagre, som vi har kontakt med i åbningstiden alle hverdage, undtagen helligdage.
Hos La Salopette® sender vi din pakke inden for 1 til 3 hverdage , når du har betalt for din ordre. Det er også vigtigt ikke at forveksle forsendelse med levering . I virkeligheden er forsendelse processen med at sende din pakke, mens levering er processen med at transportere din ordre til den aftalte modtageradresse.
Derfor kan det i værste fald tage op til 2-3 uger, før du modtager din pakke. Det vil sige 2 hverdage at behandle din ordre, 1 til 3 hverdage at afsende varerne og 1 uge at gennemføre leveringen. Denne situation afspejler unormalt langsom levering.
La Salopette® vil gerne påpege, at hvis du ikke modtager din ordre inden for 14 dage efter din betaling, forpligter La Salopette® sig til at refundere din ordre fuldt ud .
Derfor tilbyder vi andre muligheder for at holde dig tilfreds. Vi dækker muligvis omkostningerne ved at returnere din pakke, eller du kan i stedet modtage en voucher, der er mere værd end din oprindelige faktura. Sandsynligheden for, at denne type situation opstår, er praktisk talt nul, men La Salopettes team er fremsynede, så vi har valgt at informere dig om vores politik for løsning af sådanne sager.
Hvis der er gået 5 uger, siden du modtog din ordrebekræftelsesmail, har du derfor to muligheder. Du kan enten sende et svar på den e-mail, du har modtaget, eller sende os en e-mail via e-mailadressen. kontakt@la-salopette.fr .
For at sikre, at din anmodning behandles hurtigt, bedes du desuden oplyse din e-mailadresse som følger:
- Dit ordrenummer;
- Den e-mailadresse, din ordre indeholder;
- Dit for- og efternavn;
- Detaljerne, selv ufuldstændige, i din ordre;
- Den dato, hvor ordren afgives.
Når du sender os en e-mail pr. contact@la-salopette.fr , anbefaler vi “Leveringstid - Nummeret svarende til din ordre” i emnelinjen illustreret som følger “ Leveringstid - LS+5 cifre ”.
Inden for maksimalt fireogtyve arbejdstimer vil du modtage et svar fra vores specialistteam, så de har tid til at behandle din anmodning.
4.4 Ændring af leveringsadresse
Hvis du ønsker at ændre dit leveringssted, er vi villige til at imødekomme din anmodning, så længe du giver os besked inden afsendelse.
4.5 Forsendelse via postboks
I øjeblikket på La Salopette® , vi bruger kun posttjenester til forsendelser til postboksadresser, da vi endnu ikke har tjenester tildelt denne type levering.
4.6 Forsendelse af militæradresser
USPS er den metode, vi bruger til at levere denne type service. Denne service er dog ikke tilgængelig via vores kurertjenester.
4.7 Udsolgte varer
Når en vare, du har bestilt, ikke længere er tilgængelig på vores lager, tilbyder vi dig et valg. Du har mulighed for at vælge en senere levering eller købe yderligere produkter, hvis beløb naturligvis vil være højere end værdien af den udsolgte vare.
4.8 Overskridelse af leveringstiden
Hvis vi overskrider den aftalte leveringstid, bedes du sende via e-mailadressen contact@la-salopette.fr , en anmodning som vil blive behandlet.
5. Sporing af notifikationer
Når pakken er afsendt, modtager du et sporingslink, der giver dig mulighed for at følge alle transportfaser takket være opdateringer fra transportfirmaet.
6. Pakker beskadiget under transport
Hvis du bemærker nogen skader under transporten ved modtagelse, anbefaler vi, at du afviser pakken og kontakter vores kundeserviceafdeling. Hvis pakken derimod blev modtaget i dit fravær, bedes du kontakte os via e-mailadressen contact@la-salopette.fr , kundeserviceafdelingen hos Salopette® .
7. Afgifter og skatter
7.1 Moms
Som angivet i Hos La Salopette® lægger vi moms direkte på varernes pris, når du afgiver din ordre hos os.
7.2 Importafgifter og -skatter
Importafgifter og -skatter er specifikke for hvert destinationsland. Hos La Salopette® opfordrer vi dig til at være opmærksom på alle omkostninger, som leveringen af din pakke kan medføre, inden du bestiller. Hvis du trods alt ikke betaler dem, vil pakken blive returneret til os. Salopetten® Derefter trækker vi returforsendelsesomkostningerne fra ordrebeløbet og refunderer dig resten. De udgående forsendelsesomkostninger refunderes dog ikke.
8. Afbestillinger
Hvis du ønsker at annullere din ordre, vil vi imødekomme din anmodning, så længe pakken ikke er blevet afsendt. Enhver anmodning om annullering, der fremsættes efter denne periode, skal dog følge refusionspolitikken, som vi opfordrer dig til at se nederst på siden.
9. Forsikring
I tilfælde af tab eller beskadigelse af din pakke dækker vores forsikring omkostningerne op til det beløb, som transportøren har oplyst. Vi vurderer dog kun tabet baseret på bekræftelse fra postvæsenet og ikke på et simpelt kundekrav. Denne foranstaltning er resultatet af adskillige tilfælde af tillidsbrud registreret af visse upålidelige kunder, som Salopetten® allerede har behandlet. Derudover vil vi gøre alt for at tilfredsstille dig bedst muligt. Vi dækker omkostningerne forbundet med transport af de varer, som vi returnerer til dig i overensstemmelse med din ordre. Du kan i stedet også drage fordel af en voucher med en højere værdi end din oprindelige faktura.
9.1 Procedure for pakker beskadiget under transport
Hvis dit produkt bliver beskadiget under forsendelsen, kan du få pengene tilbage eller modtage et erstatningsprodukt. Alle vores betingelser er beskrevet i retur- og refunderingspolitikken, som du kan læse nederst på siden.
9.2 Procedure for pakker, der mistes under transport
Når vi modtager bekræftelse på tab fra postvæsenet, vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at Salopetten® for bedst muligt at tilfredsstille dig. Vi dækker omkostningerne forbundet med transport af de varer, som vi returnerer til dig i henhold til din ordre. Du kan i stedet også få en voucher med en højere værdi end din oprindelige faktura.
10. Kundeservice
Du kan få alle oplysninger vedrørende vores kundeservice ved at kontakte os via e-mailadressen contact@la-salopette.fr.