Dansk

Julestemningen flytter ind hos dig → -15 % med XMAS15 🎄

Returpolitik

Vores primære mål er 100% kundetilfredshed for alle vores kunder.

TILBAGETRÆKNING

Hvis du fortryder din bestilling inden for 24 timer efter, at du har afgivet den i løbet af ugen, refunderer vi dig direkte. Hvis varen allerede er blevet sendt, er en refusion stadig mulig; du skal blot returnere den direkte til vores lokaler.

Vi behandler kun ordrer i 24 timer efter, de er afgivet, så vi kan rette kundernes fejl og ændrede mening. Hvis ordren er blevet behandlet efter dette tidspunkt, kan vi ikke længere refundere dig i tilfælde af en ændring, før produktet er leveret, modtaget og returneret.

For at være berettiget til returnering af din ordre, skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i original emballage.

Vores primære mål er 100% kundetilfredshed for alle vores kunder.

Kontakt os via e-mail på contact@la-salopette.fr eller direkte via vores kontaktformular for at få din returformular, som vil blive at udfylde og inkludere i din pakke .

Kunden er ansvarlig for at betale forsendelsesomkostningerne for returnering af varen (eksklusive defekte varer). Forsendelsesomkostninger refunderes ikke.

Gratis levering i Frankrig 🇫🇷 → 30 dages returret fra modtagelse i postkassen, ny. Kontakt os venligst på forhånd.

JEG VIL GERNE BYTTE ELLER RETURNERE EN VARE, DER IKKE PASSER MIG

→ Vores standard returpolitik varer 30 dage . Hvis Hvis der er gået 30 dage, siden du modtog din ordre, kan vi generelt ikke tilbyde dig refusion eller ombytning. Enhver kunde, der ønsker at ombytte sin ordre, har 14 dage fra datoen for modtagelse af ordren til at returnere varen.

Efter fortrydelsesmeddelelsen har kunden 14 dage til at returnere produkterne, når returbetingelserne er meddelt via e-mail. Produkterne skal returneres i originalemballagen, ubrugte og i perfekt stand. Omkostninger ved returnering er kundens ansvar.

For at gøre dette anbefaler vi, at du kontakter os via e-mail på forhånd og angiver ordrenummeret (LS osv.).

For at være berettiget til returnering skal din vare være i samme stand, som du modtog den i. Den skal også være i original emballage.

Gavekort kan ikke returneres.

For at gennemføre din returnering skal vi bruge en e-mailkvittering eller andet købsbevis.

Enhver vare, der ikke er i original stand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, der ikke kan returneres.

→ Der gives ingen refusion eller ombytning ud over de 14 dage, der er angivet efter modtagelsesdatoen for ordren.

Detaljeret returpolitik:

Trin 1 : Sørg for at du opfylder følgende betingelser:

  • Du har 14 dage fra modtagelsen af din pakke til at returnere den til os.
  • Du har yderligere 7 dage til at sende os sporingsnummeret, når returoplysningerne er blevet meddelt via e-mail.
  • Mærker skal fastgøres til varen på samme måde som den modtages
  • Varen skal være ny, uvasket.

Hvis køberen fortryder og ønsker at få refunderet sin ordre, har de 14 dage fra datoen for modtagelsen af deres ordre til at sende deres returneringsanmodning til kundeservice via kontaktformularen. Hvis 14- dages perioden normalt udløber på en lørdag, søndag eller helligdag, forlænges den til den næste hverdag.

Trin 2 : Kontakt os via e-mail på kontakt@la-salopette.fr eller direkte via vores kontaktformular for at få din returformular, som vil blive at udfylde og inkludere i din pakke .

Trin 3 : Send os de varer, du ønsker at returnere, til den adresse, der er angivet på returformularen.

Angiv venligst tydeligt på formularen, om du ønsker refusion, ombytning eller en værdikupon på hjemmesiden. Returnering skal sendes via Mondial Relay : https://www.mondialrelay.fr/envoi-de-colis/

Vi tilbyder gratis fragt på alle La Salopette-varer, f.eks. returomkostninger, forbliver disse dit ansvar.

Hvis du ikke kan udskrive dokumentet, kan du kopiere elementerne fra formularen over på et ark papir og lægge det i din pakke.

På dette ark skal følgende derfor fremgå: din/dit ordrenummer (Eksempel: LS1122), den navnene på artiklerne vendte tilbage, og hvad du vil have tilbage (refusion, rabatkupon eller ombytning til en anden størrelse/farve).

Trin 4 : Når varerne er modtaget, vil de blive inspiceret, og på din anmodning vil vi:

  • Vi refunderer dine varer: Du vil modtage en e-mail for at bekræfte refusionen af din ordre.
  • Vi bytter dine varer: Varerne vil blive byttet til dem, der er angivet på din returformular. Du vil modtage en e-mail, der bekræfter ombytningen, samt en ny ordre og et sporingsnummer.

La Salopette forbeholder sig retten til at afvise returneringer, der sendes eller meddeles efter returneringsfristen, eller varer, der ikke er i samme stand, som de blev modtaget i.

Når returneringen er accepteret , vil du blive refunderet via den samme betalingsmetode, som du brugte til at foretage købet .

Den maksimale refusionsperiode er 10 dage .

Bemærk venligst, at den tid, det tager at modtage en refusion til din konto, altid afhænger af din bank.

Refusion af ordren skal ske inden for 10 dage efter modtagelse af ordren i vores produktionscenter, det vil sige ved modtagelse fra vores lager.

I tilfælde af returnering er La Salopette forpligtet til at refundere de beløb, som kunden har betalt, med undtagelse af returforsendelsesomkostninger. Forsendelsesomkostninger/returforsendelsesomkostninger er købers ansvar og refunderes ikke. Det er derfor kundens ansvar selv at betale for forsendelsen af varen (i dette tilfælde...) til vores produktionscenter i Asien og til den returadresse, der vil blive meddelt køberen for kundeservice. Eventuelle forsendelsesomkostninger, f.eks. for sikker levering, refunderes ikke.


JEG ØNSKER AT RETURNERE EN VARE MED EN DEFEKT (hvis relevant)

Hvis en vare viser sig at være defekt, har kunden 24 måneder efter modtagelse af ordren til at kontakte kundeservice. Kunden skal først sende billedbevis og defekterne ved produktet (beskrivelse og fotos vedhæftet) til kundeservice via kontaktformularen: kontakt os .

Vi garanterer fuld refusion af ordren i tilfælde af defekte, uleverede eller udsolgte produkter.

→ Hvis et produkt har en fabrikationsfejl , skal du kontakte os hurtigt efter modtagelsen. Ud over denne periode betragtes ordren som i overensstemmelse med reglerne.

Trin 1 : Send os en e-mail til contact@la-salopette.fr  et krav ledsaget af fotos bemærker manglen(e).

Fjern frem for alt aldrig etiketterne eller vask en vare, der er plettet eller defekt, før du har informeret os, da din anmodning ellers muligvis ikke vil blive taget i betragtning.

Trin 2 : Dine Anmodningen vil blive behandlet af vores team inden for maksimalt 48 timer (eksklusive søndage og helligdage).

Du vil derefter have valget mellem flere muligheder:

  • Refusion af den defekte vare fra os via den oprindelige betalingsmetode
  • Ombytning af varen, hvis vi stadig har den på lager
  • Mulighed for at få en kredit i form af en voucher til hele butikken.

REFUSIONER ( hvis relevant)

Når vi har modtaget og inspiceret din returnering, sender vi dig en e-mail for at give dig besked om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi giver dig også besked om, hvorvidt din refusion er godkendt eller afvist.

Returforsendelsesomkostninger kan refunderes, hvis du anmoder om en ombytning eller en voucher . I tilfælde af refusion forbliver disse omkostninger dog kundens ansvar.

Hvis din anmodning godkendes, vil din refusion blive behandlet, og der vil automatisk blive fratrukket et beløb på dit kreditkort eller din oprindelige betalingsmetode.

Forsinkede eller manglende refusioner (hvis relevant)
Det kan tage lidt tid, før din refusion officielt er registreret.
Hvis du ikke har modtaget din refusion inden for to uger, bedes du kontakte os på contact@la-salopette.fr

Til kontakt: contact@la-salopette.fr
Jeg/vi (*) meddeler hermed (*) dig/jer om min/vores (*) fortrydelse af aftalen om salg af nedenstående varer:

________________________________________________________

________________________________________________________


Modtaget den __________________

________________________________________________________
Navn på forbruger(e)

________________________________________________________
Forbruger(e)s adresse

________________________________________________________
Forbruger(e)s underskrift (kun hvis denne formular meddeles på papir)

_________________________
Dato
(*) Slet efter behov.

Du skal vide, at din fulde tilfredshed er vores største glæde. Vi vil altid gøre alt for at sikre, at du får en god oplevelse i vores onlinebutik!

Denne politik gælder for alle varer på hjemmesiden la-salopette.fr , uden undtagelse. Ombytninger accepteres.