Returpolitik
Vores primære mål er 100 % kundetilfredshed.
TILBAGETRÆKNING
Hvis du i løbet af ugen ombestemmer dig inden for 24 timer efter du har afgivet din ordre, refunderer vi dig direkte.
Vi behandler kun ordrer 24 timer efter de er afgivet for at kunne ændre kundernes fejl og meningsændringer. Når denne periode er gået, vil vi, hvis ordren er blevet behandlet, ikke længere være i stand til at refundere dig i forbindelse med en meningsændring, før produktet er leveret, modtaget og returneret.
For at kvalificere dig til returnering af din ordre, skal din vare absolut være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Det skal også være i den originale emballage.
VENDER TILBAGE
Vores standard returret er 14 dage. Hvis der er gået 14 dage, siden du modtog din ordre, kan vi som udgangspunkt ikke tilbyde dig refusion eller ombytning.
For at være berettiget til returnering skal din vare være i samme stand, som du modtog den. Det skal også være i den originale emballage.
Gavekort kan ikke returneres.
For at behandle din returnering kræver vi en e-mailkvittering eller andet købsbevis.
Der er visse situationer, hvor der kun ydes delvise refusioner: (hvis relevant)
Enhver vare, der ikke er i sin originale stand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl.
Enhver vare, der returneres mere end 14 dage efter levering
TILBUD ( hvis relevant)
Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en e-mail for at meddele dig, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refusion.
Hvis din anmodning godkendes, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode.
Forsinkede eller manglende refusioner (hvis relevant)
Det kan tage noget tid, før din refusion er officielt offentliggjort.
Hvis du ikke har modtaget din refusion inden for to uger, bedes du kontakte os på: contact@la-salopette.fr
UDVEKSLING (hvis relevant)
Vi erstatter kun varer inden for 14 dage, hvis de ankommer defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte den til den samme vare, så send os en e-mail på contact@la-salopette.fr For at sende os returneringen skal du først oprette en konto på Mondial Relay og sende den tilbage via Mondial Relay.
Du skal selv betale dine forsendelsesomkostninger for at returnere din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes.
Den tid det tager for det ombyttede produkt at nå dig kan variere afhængigt af hvor du bor.
Du kan overveje at bruge en forsendelsessporingstjeneste eller købe forsikring til forsendelserne. Vi kan ikke garantere, at vi modtager din returvare.
Til opmærksomhed på: contact@la-salopette.fr
Jeg/vi (*) meddeler dig hermed min/vores (*) tilbagetrækning fra kontrakten vedrørende salget af ejendommen nedenfor:
__________________________________________________
__________________________________________________
Modtaget den __________________
__________________________________________________
Navn på forbruger(e)
__________________________________________________
Adresse på forbruger(e)
__________________________________________________
Forbrugerens underskrift (kun i tilfælde af meddelelse af denne formular på papir)
____________________
Dato
(*) Slet det relevante.